loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 739 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس غمگین و دل شکسته

اس ام اس غمگین و دلشکسته

.

.

من اگر میخندم تنها به اجبار عکاس است وگرنه من کجا و واژه ی سیب کجا ؟


.

.

.

.

تقصیر من که نیست !
این بغض های سمج عادتشان شده است که مدام سر از کار دلم دربیاورند …

.

.

.

.

گاهی لال می شود آدم …
حرف دارد ولی کلمه ندارد !

.

.

.

.

درد دارد “امروز” حرفی برای گفتن نداشته باشی با کسی که تا “دیروز” تمام حرف هایت را فقط به او می گفتی …

.

.

.

.

ادامه اس ام اس های غمگین در ادامه مطلب

خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست …

.

.

.

.

موهایم را کوتاه می کنم تا نگیرند بهانه ی نوازش هایت را !

.

.

.

.

عجیبه که تو دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم “برنده” است
ولی
تو دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم “بازنده” است …
و من بردم تا ببازم !

.

.

.

.

گاهی برای کشتن کسی که توی دلت زنده س باید هزار بار بمیری …

.

.

.

.

نقشه را تا میزنم و جهان را در جیبم میگذارم …
تو فقط چند سانتی متر از من دوری !

.

.

.

.

احساسات بیان نشده ، هیچ وقت فراموش نمیشن …

.

.

.

.

قلب بزرگ که بود آن خورشید که در آن ظلمات دور شکست و شکسته زنده ماند …
گوش کنید ؛ اینک هزاران خورشید کوچک در انتظار ترکیدنند !
این انفجار روشن بی پایان را کدام چشم به انتها خواهد رساند ؟
حسین پناهی

.

.

.

.

آدم به خدا خیانت کرد !
خدا غم آفرید … تنهایی آفرید … بغض آفرید … اما راضی نشد !
کمی تامل کرد ، آنگاه عشق را آفرید و نفس راحتی کشید !
انتقامش را گرفته بود از آدم …

.

.

.

.

آینه بهترین دوستمه چون وقتی‌ گریه میکنم، نمی خنده !

.

.

.

.

این روزها شبیه جودی آبوت شده ام ، برای بابا لنگ درازی مینویسم که نمیشناسمش …

.

.

.

.

هی نیوتن !
تو که دم از جاذبه میزنی ، مرا کشف کن !
منی را که غم ها مدام جذبم میشوند !

.

.

.

.

شب ها زیر دوش آب سرد رها می کنم بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند :
خوش به حالش ، چه زود فراموش کرد …

.

.

.

.

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
چه نکوتر انکه مرغی ز قفس پریده باشد
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند
چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد

.

.

.

.

دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه میشوم !
آب
باد
خاک
و این آتش که تو به جانم انداخته ای …

.

.

.

.

سپیدی موهایم را دست کم نگیر !
اینجا خیلی وقت است برف نباریده …

.

.

.

.

دل هایم برایت تنگ شده اند …
آخر تو که نمی دانی ، برای فراموش کردنت دو دل شده ام !

.

.

.

.

از کودکی به ما جدایی را آموختند ، آن زمان که بروی تخته سیاه نوشتند :
خوب ، بد !

.

.

.

.

حوا که بغض کند حتی اگر خدا سیب هم بیاورد تنها آغوش آدم آرامش می کند !!!

.

.

.

.

شمع می سوزد و پروانه به دورش نگران
او که می سوزد و پروانه ندارد چه کند ؟؟؟

.

.

.

.

زمستان که میشود همه دوست دارند گرم شوند اما من از خدا خواسته ام سردم کند ؛ این بار از تو … مثل تو …
شاید راحت تر به خدا بسپارمت !

.

.

.

.

کاش قلم نشانی تو را می نوشت نه در به دری مرا …

.

.

.

.

کمی مهربانتر باش لطفا …
برای شانه ام سنگین است این سرسنگینی ها …

.

.

.

.

نشانی ام عوض نشده !
هنوز در همین خانه ام ، فقط دیگر زندگی نمی کنم …

.

.

.

.

برف پاک کن بیهوده جان می کَند …
باران این سوی شیشه است !

.

.

.

.

دلم کمى هوا میخواهد اما در سرنگ !!!
از زندگى خسته ام …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 791
  • آی پی دیروز : 980
  • بازدید امروز : 18,066
  • باردید دیروز : 17,128
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 900
  • بازدید هفته : 104,598
  • بازدید ماه : 290,203
  • بازدید سال : 2,313,838
  • بازدید کلی : 35,592,449
  • کدهای اختصاصی