loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 1069 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس جدید و باحال

دختر : شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه .. خوشحال شدم شنیدم ..
پسر : مرسی .. انشااله قسمت شما ..
دختر : می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام ؟


 .

آهای اقایانونی ک مینالید از دوری عشقتون
یادتون هس روزی ک عشقتون کنارتون بود محلش نمی دادید همش حرصشو در میاوردید حرف ی دختر دیگرو می زدید
یادتونه وقتی با دوستانتون بیرون میرفتید حتی جواب اس بنده خدارو هم نمی دادید
یادتونه اگ ی حرف خیلی ساده هم بهتون می زد سریع بهتون برمی خورد
اما اون تمام کارای شمارو تحمل کرد
یادتونه گاهی اوقات پول نداشت بره شارژ بخره وقتی به شماها میگف فکر میکردید فقط می خواد شما رو تیغ بزنه مجبور شد بره پول از دوستاش قرض کنه تا شارژشو بخره و به شما اس بده
دخترا بی مورد عشقشونو ترک نمی کنند اینو یادتون باشه همیشه…

 

 

 

 

 

 

دختر : شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه .. خوشحال شدم شنیدم ..
پسر : مرسی .. انشااله قسمت شما ..
دختر : می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام ؟
پسر : چی می خوای ؟
دختر : اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو بذاری روش ؟
پسر : چرا ؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم .. صداش می کنم درد بکشم ؟؟
دختر : نه .. آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن .. می خوام بفهمی چقدر عاشقت بودم …



 

 

 



تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام
دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو
دردش متفاوت باشد ویرانم می کند
من از دست رفته ام ، شکسته ام
می فهمی ؟
به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛
اما اشک نمی ریزم
پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند

 

 

 

 

 

 


یعنـــے میشود روزی برسد که بیایــے …
مرا در آغوش بگیری …
بخواهم گله کنم …
بگویے هیس …
همه کابوس ها تمام شد …

 

 

 

 



سهم من از تو سوال مکرری ست که
چرا دوستت دارم؟
و نیافتن ابدی جوابش
تنها دلیل عاشقی ام خواهد بود…

 

 

 

 



بعضی ضربه ها نمی بــره…
زخــــــم نمــــی کنـــــه….
حتّی خراش هم نمــی ندازه….!
فقــــط “دردت” میــــاد….
اونقدر که نــــــــفست رو “بنـد” میاره…!!!

 

 

 

 

 



ثانیه ها !!!!!
با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند
آن هم طولانی شدن غم ندیدنت …

 

 

 

 



دلم برای تو . نه………….
برای لحظه ای تنگ است که آرام
کنار گوشم زمزمه میکنی………
دنیای من تویی به دنیا نمیدهمت!!!!!!!

 

 

 

 

 


چـه رســم تلخــی سـت
تــــو ، بــی خـــبـر از مــن
و
تمـــام مـن ، درگـــیر تــو


 

 

 

 


دلم شکست..!
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ؛ میشکند
اصلا فدای سرت
قضا و بلا بود
از سرت دور شد…
اشکم بــــــی امان مـــــــــی ریزد
مهم نیست
آب روشنایی است…
خانه ات تا ابد روشن …عزیز

 

 

 

 

 

 

 

کلافه کرده ای مرا..
چرا همیــــشه خنده هایت
از نوشـــــته های من
قشــــنگتر است؟؟

 

 

 

 

 



غریبه بی غریبه..
حوصله لبهای نا آشنا را ندارم…
دیگـــــر هیچ مـــــــزه ای دلچسب نخواهد بود..
چــــــــرا که من تمام حس چشاییم را
روی لبانش جا گذاشته ام….


 

 

 

 


خیال بوسه ای که اینجا
جا گذاشتی اش
بر لبانم سنگینی میکند
به خاک می افتم در مقابلت
فکر میکنی چیز دیگری هم
برای باختن دارم هنوز؟


 

 

 

 


عــــاشقانه های مـــــــرا او برای من تکرار نکن…
اگـــــــــر عاشقت باشد
عاشقــــــــــانه ای برایت میســــــازد
که من جا انداخته ام….

 

 

 

 

 



و من تردید داشتم که با نبودنت آرام می شوم یا با بودنت خوشبخت؟
و حتی شک داشتم که آرامش را می خواهم یا خوشبختی را!
و هنوز دست و پا میزنند
ذهن خسته ام…
قلب درمانده ام…
چشمان بهت زده ام…
حرف هایم این روزها سر و ته ندارد!!

 

 

 

 

 



یادت میاید آن روزها
با دیدنت دست و پایم گم میشد
حال نیستی تا ببینی
شهری را بهم میریزم

 

 

 

 



قـــول داده ام…
گاهـــــــی هر از گاهـــــی
فانـــــوس یادت را میان این کوچه های بی چراغ و بی چلچلـــــــه،
روشن کنم خیالت راحــــــت! من همان منـــــم؛
هنوز هم در ین شبهای بی خواب و بی خاطـــــره،
میان این کوچه های تاریک پرسه میزنم!
اما به هیچ ستاره‌ی دیگری سلام نخواهــــــم کرد..


 

 

 

 


دل خوشم با غزلی تازه ,همینم کافیــــــست
تو مـرا باز رساندی به یقینـــــــم کافیــــــست
قانعم؛بیشـــــــــتر از این بخـــــــــــواهم از تو
گاه گاهــــــی که کنارت بنشینــــــــــم کافیست
گله ای نیــست , منـو فاصلــــــــه ها همزادیم
گاهــــــی از دور تورا ببینـــــــــم کافیـــــــست
فکر کردن به تو یعنی غزلــــی شور انگیـــــــــز
که همین شوق مــــرا ؛ خوبترینم! کافیـــــــست


 

 

 

 


ز
”درد و دلــــت”
فـقــــط
”درد”
سہــــــــم مــــن شــــد
و
”دلــــت”
سہــــم دیگــــــــری ……..

 

 

 

 

 

 

 

هـــــی تو !
گیرم که تمام شب را گریه کرده باشـــــی
گیرم که جای خالــــــــــی یک آغوش
تا خود صبح دستش را دور گلویت فشرده باشد
انصاف نیست…
اما با این همه
منتظر هیچ دستــــــــــی در هیچ جای دنیا نباش
اشکهایت را خودت پاک کنپ
که….
همه ی رهگذرانِ این خیابانِ شلــــــوغ
مثل تو تنهــــــــــایند …..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 1031
  • آی پی دیروز : 1183
  • بازدید امروز : 24,932
  • باردید دیروز : 23,736
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 112,279
  • بازدید ماه : 674,311
  • بازدید سال : 3,237,293
  • بازدید کلی : 36,515,904
  • کدهای اختصاصی