loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 715 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یک سری از اس ام اس های سرکاری تقدیم به شما دوستان عزیز......

اس ام اس سرکاری

یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

!!!!!!!!!!!!!! تند اومدی نمیگم

برای خواندن کل متن به ادامه مطلب مراجعه کنید......

 

تو صحرای قلبم تو تنها شتری!

———————

یواش برو پایین یه چیزی بهت بگم

.

.

.

.

.

تند اومدی نمیگم!!!!!!!!!!!!!!

———————

یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یهسبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف!

———————

تو تک درخت زندگی من هستی که الاغمرا به آن می بندم

———————

یه توپ دارم قلقلیه ……. موهای سرمفرفریه ….. مسیج جدید نداشتم سرت كلاه گذاشتم

———————

 

رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟

———————

امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هممثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسهخودم نفرست

———————

برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعثپاره شدن خشتك انسان میشود

———————

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاهمی کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت میبرن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گندبزنی به حالشون!

———————

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم!

شما به عنوان بهترین چغندر سالانتخاب شدید !!!

———————

سه روش فرشته شدن:

۱٫..

۲٫..

۳٫..

چیه ؟

تو اول ادم شو فرشته شدن پیشکشت

———————

لرزش صدات………برق نگات……..تپشقلبت……..نفسهای تندت……..همه اینا نشونه اینه که………….تیروئیدت فعاله

———————

 

میگن هرکی دوست خوش تیپ داره جاش توبهشته ..
خوش به حالت مفتی مفتی رفتی بهشت!

———————

سلام تا یک ربع دیگه برا شام می یایمخونتون
(ستاد ایجاد رعب و وحشت)

———————

میخواستم ببینم شب ها که میخوایبخوابی، گوشیتو خاموش می کنی که سر کارت نزارن؟

———————

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبهدانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم! آخه داشتیبالشتتو می خوردی!

———————

ای بابا هر شب من باید با اس ام اسبیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

———————

با سلام اینجا تهران است. ساعت 3بامداد … صدای مردم آزار

———————

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنهمن نذاشتم
کار خوبی کردم؟

———————

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اسسرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

 

———————

خواستم ازت تشكر كنم وبگم به توافتخار می كنم. چون تو تنها كسی هستی كه هیچ وقت منواز سر كار گذاشتنت ناامید نمیكنی

———————

این  اس ام اس رو تا حالا واسههیچ كس نفرستادم



پس واسه تو هم نمی فرستم

 

——————

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیكار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا كنی

———————

زندگی را از تو نام برده اند!
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای كلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو! سر كاری!

———————

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای خودهستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید

با ما تماس بگیرید.

صنف پالان دوزان پایتخت

———————

اگه به دعا برای مریض ها اعتقاد داری..

تو هم این اس ام اس رو مث من واسه ۷تا مریض روانی مث خودت بفرست

———————

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است.. .

———————

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدرهوا سرده !!!

———————

 

من به تو دل دادم كه به من قلوه دهی
دل ندادم كه به من بادمجان و دلمه دهی

———————

صرف فعل نشستن به گویش  لری:
مو بنیشم
تونم بنیشی
اونم بنیشه
ما كه بنیشیم
شمام كه بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!

———————

دیروز كلی انتظار كشیدم نیومدی
امروز التماس كردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشك كنی و باز نیای!
چه بد دردیه یبوست…!!!!!

———————

پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یك دوست خوب مثل من2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

شیروان موب-نظر یادتون نره نره نره ...........
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 826
  • بازدید امروز : 8,641
  • باردید دیروز : 21,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 8,641
  • بازدید ماه : 302,217
  • بازدید سال : 2,325,852
  • بازدید کلی : 35,604,463
  • کدهای اختصاصی